4 metode care ma ajuta sa ma simt mai bine in propria piele

Nu mi-am oferit mereu iubire. Ba din contra. Am avut perioade in care nu ma puteam uita in oglinda, sau aveam senzatia ca orice fac nu e suficient de bine. M-am luptat mult cu ideea ca trebuie sa fiu mai mult decat sunt, pana am inteles ca sunt om, ca nu sunt perfecta, si e ok. De-a lungul descoperirii iubirii si respectului de sine, m-am folosit de cateva metode care m-au ajutat si pe care le folosesc pana in ziua de astazi. Au devenit parte din rutina mea zilnica, parte din mine.

 

  1. Fac sport in fiecare zi

Prin miscare si efort fizic, corpul nostru secreta niste hormoni numiti Endorfine. Acestia reduc stresul, anxietatea, depresia si cresc nivelul stimei de sine. Practic devenim mai linistiti si mai plini de viata dupa fiecare sesiune de antrenament, oricat de scurta ar fi ea. E important sa ii oferim corpului nostru sustinere, sa avem grija de el. Eu fac miscare in fiecare zi, dar la fel de des folosesc si suplimente care ma ajuta sa imi intaresc articulatiile si sa sustin efortul depus. Joint Protex este un supliment care protejeaza cartilajele, reduce durerile si inflamatiile in cazul in care pun prea multa presiune pe incheieturi. Imi imbunatateste si mobilitatea articulara, fiind chiar un aliat in mentinerea unui stil de viata sanatos si active.

 

  1. Imi ating zilnic obiectivul de macro si micronutrienti

Proteine, carbohidrati, grasimi si vitamine. Avem nevoie de toate aceste substante pentru a ne imbunatati calitatea vietii, prentru a fi sanatosi si echilibrati. Fiind vegetariana si avand un program destul de incarcat pe parcursul zilei, recunosc ca cel mai greu este sa imi ating nivelul de proteine. Sunt foarte incantata de noul meu “aliat” care ma ajuta sa fac asta, Shake-ul One Pure, care pe langa faptul ca are un gust extraordinar de bun si e slab caloric, are un aport de proteine mare, fiind perfect pentru inlocuirea unei mere sau a unei gustari dupa antrenament. Nu ma simt plina dupa ce il beau, e vegan si absolut delicious. Perfect pentru zilele aglomerate cu multe antrenamente si sesiuni de yoga!

 

  1. Ii ofer timp si ajutor organismului sa digere mancarea

De mica am o digestie lenta si m-am confruntat cu multe probleme de-a lungul timpului din aceasta cauza. Pentru a ma simti confortabil incerc sa evit sa mananc cu cel putin 2 ore inainte de somn, sa consum multe fibre, legume, fructe, si, in general, mancaruri cat mai usoare. Recent am inceput sa consum si Liquid Chlorophyll, care are un puternic efect de alcalinizare. Clorofila are un rol important in detoxifierea interna a organismului, mentinandu-mi sistemul digestiv sanatos si echilibrat. Reduce oboseala si ma face sa ma simt mai usoara si energica pe tot parcursul zilei.

 

  1. Meditez

Imi ofer 10-15 minute in fiecare zi, chiar si in zilele mai aglomerate. Ma asez intr-un loc linistit si imi ofer cateva momente doar pentru mine. Fac exercitii de respiratie si raman atenta la corpul si gandurile mele. De cand am inceput sa meditez am devenit mai calma, mai rabdatoare, mai prezenta. Atat cu mine, cat si cu cei din jurul meu. Echilibrul vine in primul rand din interior, atunci cand ne oferim claritate. Desi primul impuls este sa ne grabim, sa alergam prin propria viata, e important sa invatam sa respiram, sa ne linistim sis a fim atenti la noi. Rhodiolin este un produs exceptional in cazul stresului si, de asemenea, un protector al sistemului imunitar si hormonal. E un instrument in plus in viata mea, un instrument care imi arata calea spre liniste si pace interioara.

 

 

Cam asta fac eu zilnic 😇 Asa am invatat sa ma bucur de cine sunt si sa ma simt bine in propria piele. Asa am invatat sa accept si momentele de liniste, dar si de cele pline de agitatie. Viata inseamna un echilibru. Un cumul de stari, placute sau mai putin placute, de care trebuie sa ne bucuram in fiecare secunda!

 

P.S.: va invit sa urmariti pagina de Instagram @calivitaro. Pe canalul lor de IGTV aveti 4 video-uri cu Minutul de Yoga, un proiect tare drag mie. Sper sa va fie de folos!

 

Namaste,

Ana

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top